Javascript required
Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

ליברפול יונייטד - מנצ'סטר יונייטד: ראיין גיגס דיבר על סיכוייה לזכות באליפות : מנצ'סטר יונייטד ורונאלדו יארחו את ליברפול של מוחמד סלאח (18:30, ספורט1).

השדים האדומים בהלם באולד טראפורד: פוגבה נכנס במחצית והורחק אחרי 15 דקות זה היה נהדר וג'רארד היה בטוח שהוא יצטרך לעבור בית אחרי שלבש חולצה של רובסון. נאבי קייטה העלה את החבורה של יורגן. המחזור התשיעי בפרמיירליג יגיע לשיאו ביום ראשון עם קרב ענק:

יונייטד נגד ויאריאל, מנצסטר יונייטד ניוקאסל, מנצסטר יונייטד נגד, מחצית שנייה: מנצ'סטר יונייט×
מנצ'סטר יונייט×": × ×'×" פרטיזן, פו×'×'×", ×"×" חא×" ומאטיץ' פצועים from sport1images.maariv.co.il
About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. 25.09.2021 · שער של גבריאל ז'סוס העניק לאלופת אנגליה 0:1 יוקרתי על אלופת אירופה. אמרתי לשחקנים במחצית שהם חייבים לשחק טוב יותר. Vor 1 tag · היריבות בין ליברפול למנצ'סטר יונייטד. ליברפול נגד ריאל מדריד, ליברפול נגד מילאן, יונייטד נגד, ליברפול, ליברפול מחצה את מנצסטר יונייטד 0:5 בחוץ. Vor 22 stunden · ליברפול מחצה הערב (ראשון) 0:5 את מנצ'סטר יונייטד וחגגה את הניצחון הכי גבוה שלה אי פעם באולד טראפורד, עם תצוגת תכלית של מוחמד סלאח שכבש שלושער ועליונות מוחלטת שגרמה לאוהדי השדים האדומים לנטוש כבר בהפסקה (אחרי השער הרביעי. המחזור התשיעי בפרמיירליג יגיע לשיאו ביום ראשון עם קרב ענק: Vor 20 stunden · ליברפול מוחצת בשעה זו את מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד ומוליכה עליה 0:5.

זה היה נהדר וג'רארד היה בטוח שהוא יצטרך לעבור בית אחרי שלבש חולצה של רובסון.

Vor 19 stunden · סרוגים | יונייטד הושפלה באצטדיונה הביתי מול אחת היריבות המושבעות, ליברפול. נוויל הודה שאני לא סובל אותם, ראדוק חגג כששבר לקול את הרגליים: מאמן יונייטד קרוב להרים ידיים: זה היה נהדר וג'רארד היה בטוח שהוא יצטרך לעבור בית אחרי שלבש חולצה של רובסון. ליברפול פיגרה פעם אחת והובילה פעמיים בדרך לחלוקת נקודות נגד ברנטפורד המחזור התשיעי בפרמיירליג יגיע לשיאו ביום ראשון עם קרב ענק: 24.10.2021 · זה הניצחון הגבוה ביותר של ליברפול באולד טראפורד בהיסטוריה, זו גם החמישייה הראשונה על יונייטד מאז שנת 1925 (!). הפרשן ושחקן העבר של השדים האדומים גארי נוויל לא חסך ביקורת מהשחקנים, יום לאחר ההשפלה מול ליברפול. 45,276 יציע הספיון קופ (או הקופ) הוא המפורסם באצטדיון, וידוע בשל שירת האוהדים שבו, תכולת היציע הוקטנה באופן משמעותי מסיבות בטיחותיות בעקבות אסון הילסבורו ב … השדים האדומים בהלם באולד טראפורד: יונייטד נגד ווסטהאם, מנצסטר יונייטד נגד ליברפול, מנצסטר יונייטד ניוקאסל, יונייטד נגד ניוקאסל, ליברפול מחצה. 25.09.2021 · שער של גבריאל ז'סוס העניק לאלופת אנגליה 0:1 יוקרתי על אלופת אירופה. Vor 22 stunden · ליברפול מחצה הערב (ראשון) 0:5 את מנצ'סטר יונייטד וחגגה את הניצחון הכי גבוה שלה אי פעם באולד טראפורד, עם תצוגת תכלית של מוחמד סלאח שכבש שלושער ועליונות מוחלטת שגרמה לאוהדי השדים האדומים לנטוש כבר בהפסקה (אחרי השער הרביעי.

Vor 22 stunden · ליברפול מחצה הערב (ראשון) 0:5 את מנצ'סטר יונייטד וחגגה את הניצחון הכי גבוה שלה אי פעם באולד טראפורד, עם תצוגת תכלית של מוחמד סלאח שכבש שלושער ועליונות מוחלטת שגרמה לאוהדי השדים האדומים לנטוש כבר בהפסקה (אחרי השער הרביעי. נוויל הודה שאני לא סובל אותם, ראדוק חגג כששבר לקול את הרגליים: זה היה נהדר וג'רארד היה בטוח שהוא יצטרך לעבור בית אחרי שלבש חולצה של רובסון. אמרתי לשחקנים במחצית שהם חייבים לשחק טוב יותר. יש הרבה בעיות לפתור לפני שיהפכו.

17.01.2021 · ליברפול תארח הערב (18:30) באנפילד את יונייטד, שבפעם האחרונה שהובילה את הטבלה בשלב כה מתקדם של העונה זכתה באליפות. מנצ'סטר יונייט×
מנצ'סטר יונייט×": צפו ×'תקציר ×"ניצחון 1:2 על לי×'רפול | ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
יונייטד מוליכה, יש עוד דרך ארוכה ויריבות נוספות שחושקות בתואר, אבל כיוון שמדובר בשתי קבוצות ענק, האהודות. יונייטד נגד ווסטהאם, מנצסטר יונייטד נגד ליברפול, מנצסטר יונייטד ניוקאסל, יונייטד נגד ניוקאסל, ליברפול מחצה. האוהדים באולד טראפורד שרקו בוז למאמן סולשיאר בדרישה שיתפטר ליברפול נגד ריאל מדריד, ליברפול נגד מילאן, יונייטד נגד, ליברפול, ליברפול מחצה את מנצסטר יונייטד 0:5 בחוץ. ליברפול, ליברפול נגד פורטו, מנצסטר יונייטד נגד לידס, מנצסטר יונייטד נגד ליברפול, ליברפול נגד יונייטד, מנצסטר. Vor 1 tag · היריבות בין ליברפול למנצ'סטר יונייטד. 24.10.2021 · המפגש בין יונייטד לליברפול תמיד מעורר אמוציות בממלכה, אבל הפעם נראה שזה היה יותר מדי עבור יונייטד. סלאח ניצח על הקונצרט עם שלושער מרשים.

About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators.

נוויל הודה שאני לא סובל אותם, ראדוק חגג כששבר לקול את הרגליים: השדים האדומים בהלם באולד טראפורד: זה היה נהדר וג'רארד היה בטוח שהוא יצטרך לעבור בית אחרי שלבש חולצה של רובסון. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. יונייטד נגד ויאריאל, מנצסטר יונייטד ניוקאסל, מנצסטר יונייטד נגד, מחצית שנייה: הפרשן ושחקן העבר של השדים האדומים גארי נוויל לא חסך ביקורת מהשחקנים, יום לאחר ההשפלה מול ליברפול. 24.10.2021 · זה הניצחון הגבוה ביותר של ליברפול באולד טראפורד בהיסטוריה, זו גם החמישייה הראשונה על יונייטד מאז שנת 1925 (!). סלאח הבקיע שלושער גדול, קייטה וז'וטה השלימו. ליברפול נגד ריאל מדריד, ליברפול נגד מילאן, יונייטד נגד, ליברפול, ליברפול מחצה את מנצסטר יונייטד 0:5 בחוץ. פוגבה נכנס במחצית והורחק אחרי 15 דקות Vor 20 stunden · ליברפול מוחצת בשעה זו את מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד ומוליכה עליה 0:5. נאבי קייטה העלה את החבורה של יורגן. Vor 22 stunden · ליברפול מחצה הערב (ראשון) 0:5 את מנצ'סטר יונייטד וחגגה את הניצחון הכי גבוה שלה אי פעם באולד טראפורד, עם תצוגת תכלית של מוחמד סלאח שכבש שלושער ועליונות מוחלטת שגרמה לאוהדי השדים האדומים לנטוש כבר בהפסקה (אחרי השער הרביעי.

פוגבה נכנס במחצית והורחק אחרי 15 דקות אמרתי לשחקנים במחצית שהם חייבים לשחק טוב יותר. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. 24.10.2021 · המפגש בין יונייטד לליברפול תמיד מעורר אמוציות בממלכה, אבל הפעם נראה שזה היה יותר מדי עבור יונייטד. סלאח ניצח על הקונצרט עם שלושער מרשים.

יונייטד נגד ויאריאל, מנצסטר יונייטד ניוקאסל, מנצסטר יונייטד נגד, מחצית שנייה: 0:2 ללי×'רפול על שפיל×
0:2 ללי×'רפול על שפיל×" יונייט×", מוליכ×" ×'-13 נקו×"ות from www.ynet.co.il
יונייטד מוליכה, יש עוד דרך ארוכה ויריבות נוספות שחושקות בתואר, אבל כיוון שמדובר בשתי קבוצות ענק, האהודות. השדים האדומים ספגו הערב (ראשון) תבוסת 5:0 קשה, ונראו פשוט לא ברמה של ליברפול. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. 45,276 יציע הספיון קופ (או הקופ) הוא המפורסם באצטדיון, וידוע בשל שירת האוהדים שבו, תכולת היציע הוקטנה באופן משמעותי מסיבות בטיחותיות בעקבות אסון הילסבורו ב … יונייטד נגד ווסטהאם, מנצסטר יונייטד נגד ליברפול, מנצסטר יונייטד ניוקאסל, יונייטד נגד ניוקאסל, ליברפול מחצה. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. Vor 8 stunden · לעג באנגליה לשחקני מנצ'סטר יונייטד: השדים האדומים בהלם באולד טראפורד:

אמרתי לשחקנים במחצית שהם חייבים לשחק טוב יותר.

סלאח הבקיע שלושער גדול, קייטה וז'וטה השלימו. Vor 22 stunden · ליברפול מחצה הערב (ראשון) 0:5 את מנצ'סטר יונייטד וחגגה את הניצחון הכי גבוה שלה אי פעם באולד טראפורד, עם תצוגת תכלית של מוחמד סלאח שכבש שלושער ועליונות מוחלטת שגרמה לאוהדי השדים האדומים לנטוש כבר בהפסקה (אחרי השער הרביעי. פוגבה נכנס במחצית והורחק אחרי 15 דקות נאבי קייטה העלה את החבורה של יורגן. Vor 8 stunden · תאטרון הבלהות: ליברפול נגד ריאל מדריד, ליברפול נגד מילאן, יונייטד נגד, ליברפול, ליברפול מחצה את מנצסטר יונייטד 0:5 בחוץ. 25.09.2021 · שער של גבריאל ז'סוס העניק לאלופת אנגליה 0:1 יוקרתי על אלופת אירופה. 24.10.2021 · המפגש בין יונייטד לליברפול תמיד מעורר אמוציות בממלכה, אבל הפעם נראה שזה היה יותר מדי עבור יונייטד. יונייטד נגד ווסטהאם, מנצסטר יונייטד נגד ליברפול, מנצסטר יונייטד ניוקאסל, יונייטד נגד ניוקאסל, ליברפול מחצה. יונייטד נגד ויאריאל, מנצסטר יונייטד ניוקאסל, מנצסטר יונייטד נגד, מחצית שנייה: Vor 20 stunden · ליברפול מוחצת בשעה זו את מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד ומוליכה עליה 0:5. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. 17.01.2021 · ליברפול תארח הערב (18:30) באנפילד את יונייטד, שבפעם האחרונה שהובילה את הטבלה בשלב כה מתקדם של העונה זכתה באליפות.

ליברפול יונייטד - מנצ'סטר יונייט×": ראיין ×'×™×'ס ×"×™×'ר על סיכויי×" לזכות ×'אליפות : מנצ'סטר יונייטד ורונאלדו יארחו את ליברפול של מוחמד סלאח (18:30, ספורט1).. השדים האדומים בהלם באולד טראפורד: Vor 8 stunden · לעג באנגליה לשחקני מנצ'סטר יונייטד: ליברפול הביסה 0:5 את יונייטד המרסיסיידרס חגגו עם חמישייה באולד טראפורד ונצמדו לצ'לסי. פוגבה נכנס במחצית והורחק אחרי 15 דקות יש הרבה בעיות לפתור לפני שיהפכו.